сряда, 29 юни 2016 г.

Един ден отгоре определен - ден рожден 29 юни Петровден


Reneta Stoianova

Вчера сутринта поканих на рожденият си ден само Бог и св. св. апостоли Петър и Павел.....
,.................................................
Оставих се на Божията воля и претихнах у дома на станът, затаих дъх над 13-то пано "Българска роза".... Работих си тихо и кротко ....сълзите бликаха от очите ми и спомените с моите любими родители и предци, слънцето ми Божидар и милата ми дъщеричка Веселка ....преминаваха през съзнанието ми , като на кино лента ..................
Чувам вратата - портичката се отваря ...часа е 14... и ?.... 
Влиза отец Рафайл с букет бели калии и се заглежда в розите и цветята ми - ДУШАТА ми полетя, скочих от станът и по пантофи изтичах по стълбите,само успях да промълвя:
 - Бог те изпрати ...и сълзите ми рукнаха..
Много рядко човек може да почувства с такава огромна сила - нежната БОЖИЯ МУЛУВКА , чрез тази топла и обична ръка на духовника ...немеех .. немеех трогната, благодарна и блажена! 
С толкова обич и сияйни очи ми дари букета с красивите калии и две благословени нафори от Църквата св. Петър и Павел в Сопот, където бе служил с отец Марко.... и с душата си ме поздрави с благослова и песента "На многая лета, Ренета"...... 
Мигът на срещата ни, ме отнесе в полет към небесните сфери на Светлината и Красотата..... Само отец Васил ме поздравяваше така дълги години с тази песен и само той ми поднасяше винаги букет от бели калии......
Почувствах Божията Сила и Промисъл, почуствах Тяхното Присъствие и огромна Обич !!!!! Часът бе 14 и 14минути ....няма нищо случайно ПРЕКЛОНО БЛАГОДАРЯ! 
Така от този час започна чудото божие! Преди дни бях помолила приятелите си от Каравелово, Сопот и Карлово за разбиране, че тази година няма да празнувам своят ден рожден.....
Но!!! След отец Рафайл , пристигна кмета на Каравелово г-жа Славка Червенкова с безкрайна обич и нежност! След нея приятели, съседи - прекрасни душички и с думите:
 - Ти какво мислиш Ренета, че ще те оставим сама на този ден ....Ей, не си познала !
 Милите ми душички, обичните ми чеда те ме обляха с толкова топлина и надежда -
 ДА ИМА !!! 
ИМА ДОБРОТА !!!
ИМА ОБИЧ И ЛЮБОВ на Земя! 

--------------------------------------------------------------------------------------------
.




















Няма коментари:

Публикуване на коментар