вторник, 27 декември 2016 г.

Искам да ви изясня .....

Искам да ИЗЯСНЯ на приятелите ми и на зрителите на БНТ 1 - Българска Национална Телевизия канал 1 и зрителите на на Телевизия Карлово Karlovo Press.. нещо много ВАЖНО --- ЧЕРВИЛОТО НЕ е АКЦЕНТ, на Новата Технология, която създадох през 2004 година ..... Не е важно с какво рисувам...важно е - КАКВО СЪЗДАВАМ НА СТАНЪТ! Нима гледаме поета или писателят с каква химикалка пише или се възхищаваме на неговият чудесен роман или стиховете му !??? Много ме ранява и ме боли, че във вестник Марица от13 декември 2016 година брой 285 ...пишейки за мен заглавието на статията от журналистката е: ,,Ренета рисува рози с червило на станът" .....онемях от болка и разочарование .... Сега и във тези два репортажа: по Карловската Телевизия - Karlovo Press Щерев TV и по Българска Национална Телевизия канал 1 - ...... се казва, че ,,Българска художничка рисува картините си с червило на станът ".... Отново се подчертава за ЧЕРВИЛОТО - ооооо, аз нямам думи... ЗАЩО ОТНОВО на ЧЕРВИЛОТО , а не за Технологията !??? ЗАЩО бе хора ????? НЕ приятели ! НЕ БИВА ДА СЕ ЗАБЛУЖДАВАТЕ!!!! Категорично НЕ !! Това червило е само ПОМОЩНОТО СРЕДСТВО, за да РИСУВАМ своите картини на станът ! Новата Технология е ,,РИСУВАНЕ директно на ОСНОВАТА на СТАНЪТ" Което означава, че аз СЪЗДАВАМ картините си ДИРЕКТНО на самата основа , със силата на Благослова Свише и със силата на фантазията ми , като художник от 45 години насам НЕ ИЗПОЛЗВАМ КОМПЮТЪРНИ ГРАФИКИ иСКИЦИ от ГОБЛЕНИ и от модни СПИСАНИЯ .... СЪЗДАВАМ своите МОДЕЛИ ДИРЕКТНО на БЯЛАТА ОСНОВА , като УНИКАЛНИ и НЕПОВТОРИМИ КАРТИНИ, дори за самата мен ........... ВСИЧКО Е ПЛОД НА ТВОРЧЕСКА ФАНТАЗИЯ И Е САМО ЕДИН ЕДИНСТВЕН МОДЕЛ - УНИКАТ, ръчна изработка на хоризонтален стан! ........ За ВЕРТИКАЛЕН СТАН има технология от векове - зад станът се слага модела, като графично на милиметрова хартия се показва кое и как да се тъче - в бройки и цветова гама ... Това НЕ Е МОЯТ СТИЛ! Това НЕ Е МОЯТА ТЕХНОЛОГИЯ !!! Рисувам директно , създавам директно новите модели - СЪЗДАВАМ УНИКАТИ - КАРТИНИ тип ГОБЛЕНИ ! ..... ЧЕРВИЛОТО е само СРЕДСТВОТО за ДА рисувам, ВМЕСТО моята ПАЛИТРА и БОЙТЕ ми ... Ето фактите - Използвала съм от 15 до 17 НЮАНСА на червената багра, от преждите мохер и ангора - в ...., ,БЪЛГАРСКА РОЗА" -КАРТИНА № 19 ....... Вовливам , втъкавам , оформям тези 15-17 разцветки на червените прежди и добавям още три нюанса на розовото , също и бялата и зелената прежда, със силата на полета на фантазията и способностите си ,като художник ........ Моля ви приятели - не гледайте сензацията , ОСЪЗНАЙТЕ ЦЕННОСТТА на ТАЗИ НОВА ТЕХНОЛОГИЯ ! Тя е ЦЕННА И БЕЗ АНАЛОГ В ЦЕЛИЯТ СВЯТ! ...... Тази Технология е БЪЛГАРСКА! !!! Аз съм горда и благодарна , че съм БЪЛГАРКА и не искам нито пари и нито благодат от тази УНИКАЛНА и ЦЕННА ТЕХНОЛОГИЯ ------ Не се интересувам от богатство в български пари -левове и в долари и евро. Не, това не ми е в същността . МОЯТА ЦЕЛ е - ДАР да ДАРЯ на ХОРАТА , ТОВА КОЕТО СЪЗДАДОХ с Благослова Божии през 2004 година и до усъвършенствам вече 12 години Дано моите уникални ученици тъкачки,Елка Костадинова на 13 години , Моника Попова на 8 годинки и Теодора Стефанова на 43 година - ПОЕМАТ и продължат тази новост ! Само тях трите обучих и само в тях са надеждите ми за сега! Оставам с надежда , Огънят и Факелът на този вид КАРТИНИ на хоризонтален стан да пребъде !!! Вече от Чили, от Аржентина , от Мексико и от Оклахома - майстори тъкачи - които са от Латино Американските страни, впечатлени и учудени от този стил на тъкането - имат желание да купят УЧЕБНИКА ми ...........с тази Технология .... За съжаление, все още не съм написала този материал... Очаквам съпричастен, който да снима ПРОФЕСИОНАЛНО - всеки етап от тъкането на дадена картина от мен и ...второ някой да преведе на английски - моите обяснения в глас, за сложността и изработката на картината и обясненията ми за нюансите на цветовата гама - как се съчетавам и оформят .... Е, ако бъде ....може и да бъде някога и този материал .....

Няма коментари:

Публикуване на коментар