неделя, 14 юни 2015 г.

Кончето Сашко , изкъпан за снимките на А.Р.И.З-7 за " Възстановка на автентичен РОЗОБЕР , като от преди 100 години !





Reneta Stoianova --Ще ви разкажа нещо весело .... Пиша сценария за събитието - "ВЪЗСТАНОВКА на автентичен РОЗОБЕР , като от преди 100 години "...................... Идва стопанина , да си вземе кончето Сашко вечерта и му споделям : - Дамяне , утре коня да е изкъпан ,за да свети от чистота !....... той ме поглежда недоумяващо и възмутен казва - Какво ??? Да къпа кон ??? Сашо е на 35 години и никога не съм го къпал , само дъжда го къпе него .- рече и отсече . Ставам от стола и с цялата си строгост издавам указ - Утре вечер Сашо да е бял за снимките , екипа идва при зори от София ! Мръсен кон ,няма да взема на розобера и то пред обективите и камерите ! Казах вече ! И думата ми е не изменна !..... На другата вечер се прибирам в 20 часа .....гледам и се вцепенявам кон Сашо от ЧЕРЕН , по-черен от всякога ..... ужас ...гледам ,мигам от дясно бял кон , а от ляво черен кон ....косата ми се изправи , дъха ми спря - екипа идва след 5-6 часа ..... Звъня по телефона , гласът ми трепери и ехти - Сашо е ЧЕРЕН ! - а на слушалката чувам възмутен и рязък глас - ПРЕДИ ЧАС , БЕ ИЗКЪПАН и то за първи път през живота му ... То и аз ти се връзвам на акъла , да ти къпя кон ... - Аз го слушам и не вярвам , конят е черен , дори и сиво няма както до сега ...... Пристига Дамян във висока сфера на негодувание , върви нервно и гледа Сашо и замръзва в ход по пътеката - Верно бе .....че той наистина е черен ...... Къпах го ...преди час ...да му се не види бе ....той се е овъргалял, за да се изсуши в тревата и то в калта .... Върви човека мърморейки и трепери от нерви " То на мен ми е само до това , да ти къпя кон , че си нямам друга работа - сто задачи имам и време да спя няма да имам - пълни кофа с вода , взима четката ,която му подадох и шампоана ( вярно е споделил за шампоана , беше на стълбите ми ) Строга му обяснявам - Че кой от всички нас ще спи Дамяне ? Нали ти даде идеята , да е истински розобер от първи петли ,със самото впрягане и тръгване в 04 .20 сутринта ? Аз самата ,няма да лягам да спя , ще правя термосите с кафе и ще приготвям багажа за почерпката след розобера ...и ще чакам екипа , при мен ще дойдат , само мен познават в това село и не ми мърмори , а го къпи ...търкай и не мъркай !!! Чак в 21 часа и 15 минути - кончето Сашко, ощастливен - два пъти изкъпан и то в един и същи ден за своите 35 години от раждането си - цвилеше щастлив ,чистичък, беличък , светеше и бе подсушен с хавлиена кърпа от леля си Ренета ! Сега ми кажете приятели - ДА СЕ СМЕЕШ ЛИ ИЛИ ДА ПЛАЧЕШ ,съпричастен с това прелестно създание - белият ми приятел и моят модел за тъканите ми пана на СТАНА - 8 броя ?!? Милото ми конче Сашко , ЩО ЦЕЛУВКИ МИ РАЗДАДЕ СЛЕД ТОВА , защото остана в двора ми ,също и каручката златиста , за да са готови за снимките от самото впрягане в 03. 40 часа при зори ....ДУШИЧКА МИЛА Е  Сашко ! 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.







Няма коментари:

Публикуване на коментар